Silnik 3.0 TDV6 / SDV6, znany z modeli Range Rover, Discovery i Jaguara XF, to konstrukcja ceniona za kulturę pracy i moment obrotowy, ale ma też kilka typowych problemów.
W CarCraft od lat zajmujemy się kompleksową odbudową jednostek 306DT, eliminując ich fabryczne słabości i przywracając im pełną niezawodność.
zatarcie panewek korbowodowych (najczęściej 2. i 3. cylinder),
pęknięcia wału korbowego,
zapieczenie się pierścieni olejowych,
nieszczelności układu olejowego i problemy z ciśnieniem,
przegrzewanie z powodu zapchanych chłodnic EGR.



wymiana wału korbowego,
precyzyjne pasowanie panewek i kontrola luzów smarowania,
tulejowanie cylindrów w razie potrzeby,
kontrola i regeneracja głowic,
wymiana wszystkich uszczelek, pierścieni, pasków i łańcuchów rozrządu,
modyfikacje poprawiające smarowanie newralgicznych miejsc.
Po prawidłowym remoncie silnik TDV6/SDV6 odzyskuje pełną moc i kulturę pracy,
a dzięki zastosowaniu wzmocnionych elementów (np. lepszych panewek, poprawionego wału, uszczelnień) staje się trwalszy niż oryginał.
To wciąż jednostka o świetnym stosunku mocy do spalania — 3.0 V6 o mocy 245–306 KM potrafi zejść do 8 litrów/100 km przy spokojnej jeździe.
KONTAKT
CarCraft Sp. z o.o.
ul. Wiejska 1B
96-300 Żyrardów
+48 883 628 565
carcraft.spzoo@gmail.com
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.